10 Şubat 2012 Cuma

Cüneyt Özdemir Geri Adım Attı (Video-Haber)


Başbakan Erdoğan'ın Fatih Projesi'nin startında yaptığı konuşmada ' Tinerci ' çıkışına karşılık, Cüneyt Özdemir geçtiğimiz günlerde canlı yayına tinerci bir çocuğu çıkarmıştı.
Cüneyt Özdemir'in canlı yayına bir tinerci çocuğu konuk etmesine Başbakan Erdoğan'dan tepki gelmişti. CNN Türk ekranlarında yayınlanan 5N1K programının yapımcısı gazeteci Cüneyt Özdemir, canlı yayına tinerci çocuğu konuk etmesinin ardından Başbakan Erdoğan'ın tepki vermesi üzerine geri adım attı.
Başbakan Erdoğan, Cüneyt Özdemir'e ' Şu gazeteciye bak, böyle gazeteci mi olur? Sen bir tinerci çocuğu oraya çıkarmakla, ona bu soruyu sormakla bir defa tiner kullanmaya meşruiyet kazandırıyorsun. ' sözleriyle sert bir şekilde tepki vermişti.






ÇOK ÜZGÜNÜM
İşte bu gelişmelerin ardından Cüneyt Özdemir ' Böyle bir polemiğin ortasında kaldığım için çok üzgünüm. ' dedi. Programına başlamadan önce bu konuda bir açıklama yapma gereği duyan Cüneyt Özdemir, Başbakan Erdoğan'a zeytin dalı uzattı. ' Amacımız bu tinerci gencin yaşadığı hayatı anlamak, anlatmaktı. Belki de Başbakan'ın sözlerinden sonra bu gencin yaşadıklarını gündeme getirmekti.' diyen Özdemir sözlerini şöye sürdürdü:
BENİM ANNEMDE BAŞÖRTÜLÜ
' Gelin görün ki sonrasında olay bambaşka bir şekilde seyretti. Benim kişisel olarak hiç de ortasında ya da bir ucunda olmak istemediğim bir noktada yaşanmaya başladı. Niyetimiz bunu yaparken dindarlıkla tinerciliği elbette kıyaslamak değildi. Ben dindar bir ailede büyümüş bir gazeteciyim. Annesinin başı örtülü bir gazeteciyim. Bunu söylemekten de gurur duyan bir gazeteciyim. Böylesine bir anlam çıkmasına çok üzüldüm. Böylesine bir polemiğin içinde kaldığım için de çok üzüldüm. Amacımız burada bir haberi farklı bir açıdan ele almaktı, gazetecilik görevimizi yerine getirmekti. '

İşte o tinerci genç bakınız canlı yayında neler söylemişti.


0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost Review