18 Ocak 2012 Çarşamba

Ayşen Gruda, Can Bonomo'yu utandırdı! Ayşen Gruda`nın Yaşam Öyküsü.

Ayşen Gruda, Can Bonomo'yu utandırdı!
Merhabalar sevgili okur.
Ayşen Gruda Türkiyede yaşayan her bireyin filmlerden çok yakın tanıdığını sandığı bir sinema oyuncusu. En azından ben bu videodan sonra kendisini tanımadığımı düşünmeye başladım ve biraz sohbetini dinlemek istedim. Özellikle Mesut Yar`ın programında yaptığı ince espriler beni benden aldı diyebilirim :) Can Bonomu`nun görünmeyen yerlerindeki dövmeleri hakkında konuşurken "sade daha iyi be oğlum" demesi çok hoş.
İzlemek için devamını okuyunuz.





Ayşen Gruda`nın Hülya Avşar`ın bilmediğim bir programında kendini anlatması çok iyi olmuş. Hülya Avşar`ın benim adıma faydalı olduğu ender bir an diyebilirim. İşte Ayşen Gruda.




Bölüm 1

Bölüm 2



Çünkü AŞK şansa bırakılmaz!

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost Review