31 Ocak 2012 Salı

Twitter Gafları ve İngilizce Klavye :)

Merhabalar sevgili okur.
Twitter artık hayatımızın bir parçası haline geldi. Hayatımıza yeni yeni girmiş olmasına reğmen biliyorum alıştınız sizde benim gibi.
Şimdi dikkatinizi İngilizce klavyenin azizliğine uğramış tweet'leri göstererek çekmek istiyorum. Hani arkadaşınız yemeği şapurdatarak yer ama rahatsız olmazsınız çünkü farkında değilsinizdir. Lakin farkına vardığınız andan itibaren hayatınız ızdıraba dönüşür. Ağızdan çıkan sesten başka hiçbir şeye konsantre olamazsınız. İşte bu da öyle bir şey. Bakınız Türkçe klavyenin azizlikleri.



"Sahte guluslerimden kendim bile sikildim
"Butn gun sadece ozlu soz koyanlar ozur dilerim. Cok sikildimunfollow edicem. Kitap okuyun.." 
"Oooof sikildim biri benle ilgilensiin ya

234x60 Banner
Bakirkoyden inanilmaz sikildim artik cidden evimi ozlediim 
"ay disari mi ciksak icsek ya sikildim ben yine =(
"Soyledigim seyleri yanlis anlayanlara niye takiliyorum ki zaten beni tanimiyormus!! Vesvese vesvese off sikildim ya bi gidin
"Ben sikildim aslinda ama sikilmadimda. Evden ckmak istiorm ama istemiorum da. Of.
"Eğer klavyenizde ' ı ' harfi yoksa, sikildim değilde " skldm " yazın. Hayır hiç mi düşünemiyorsunuz anlamadım.
"sikilmaktan da sikildim artik
"sikildim değişik şeyler istiyorum
"Cok sikildim.cok sikildim demekten de cok sikildim.cok sikildigimi soylemekten sikildigimi da belirtmekten sikildim.ya sey iste.bensikildim
"o kadar sikildim ki turkiyede anlatamam imkanim olsa su dakika gidicem" 
""Sikildim" diye mesaj atanlara tecavüz edilmiş muamelesi yapmayın. O sizin fesatlığınızdır.
"Hastayim halsizim ve sikildim benimle ilgilenen kimse yook:(

Arkadaşlar işte bunun farkındalığına varınca insan okurken çok zorlanıyor. Eğer size de bulaştırdıysam affedin. Ayrıca sizi bu tatsız konuyla sizi siktiysem kusura bakmayın :)





  •  
Monobild_mixed 300x250

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost Review